Duktig

Jag har

Pratat med dejten från i lördags.
Sagt att det inte blir något.
Lyssnat på hans övertalningsförsök.
Önskat honom lycka till i livet.
Varit snäll.
Och ärlig.
Bra va.

Varit på promenad med nästa dejt.
Han som jag trodde var ursöt.
Han var ursöt.
Och lång.
Och trevlig.
Och smart.
Och luktade gott.
Och ville träffa mig igen.
På fredag.
Tjo.

Invigt mitt träningskort.
Och insett att jag nu vågar träna själv.
Helt sjukt stort.

Bestämt mig för att boka körskola till sommarlovet.
Nu jävlar ska jag bli vuxen.
Har jag inte bokat körskola när veckan är slut skäll på mig.


Duktig är veckans ledord.

Kommentarer
Postat av: Astriid

Det låter väldigt bra Zinnie! :)



Bra att du gjorde dej av med den första. Ärligt är bra. Och den nya som är lång, söt och luktar gott. Kan ju inte bli bättre ;)



Tuta och kör nu, det är störtkul!

Kram

2009-05-05 @ 10:56:37
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: BM

Woow här händer det saker....vad kul! Kram på dig

2009-05-05 @ 13:14:34
Postat av: Sandra

jag tränar nästan alltid själv, framför allt styrka. Tycker det är asskönt, då går det fort och man slipper hålla på och vänta på nån haha!

2009-05-08 @ 13:59:35
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/
Postat av: Latja

Har du bokat tid? =)

Klart du har!



ha en kanonhelg nu.

Kram

2009-05-08 @ 20:57:46
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com/
Postat av: BM

Hur gick det i fredags? Mkt nyfiken. Kram

2009-05-10 @ 09:22:02

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback