Fniss

Det blev ingen dejt i fredags.
Och jag har inte beställt tid på körskolan än.
Blir på måndag - lovar.
Iaf.
Ingen dejt.
Han hade mycket på jobbet.
Tänkte jaja det blir väl bra.

Så igår. På kvällen ringde han.
Ville höra av mig nu när vi inte sågs igår sa han.
Mysigt.
Vi kom fram till att vi båda skulle ut och att vi kanske skulle ses.

Och sen tänkte jag på det resten av kvällen.
Hann vara ute i tio minuter - typ.
Sen stod han där.
Och sen glömde jag allt annat.

Vi satt och pratade hela kvällen.
Och hånglade lite. Bra hångel.
Sen gick vi.
Vi skulle inte sova hos varandra sa vi.
Eller hur? Lätt att låta bli där vid 3.
Så jag sov där.
Vi låg inte - bara hångel.
Sen pratade vi.Igen.
Massa.
Frukost fick jag.
Och fick skjuts hem.
:)

Och nu bara ler jag.
Han är så söt.

Bara positivt nu Zinnie.
Inget tänk om. Eller det värsta som kan hända.
Utan bara le.
För det tänker jag idag.
Le.
Och tänka på att han kysser bra.

Kommentarer
Postat av: Latja

Bra där!! =)

Kämpa emot alla de där knäppa tankarna som har en tendens att flytta in i skallen.

Tänk i stället på hur härligt det är att le =)



Kramar från mig.

2009-05-10 @ 12:33:30
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com/
Postat av: BM

Jag ler också när jag läser det.

Kram

2009-05-10 @ 17:48:19
Postat av: Sofifi

Tänk om jag också kunde bara le o sluta tänka på worst-case-scenario. Det är ju så man ska göra =). Mysigt!

2009-05-11 @ 16:16:39
URL: http://mittjagimig.blogspot.com

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback