Ingen fortsättning följer

Jag är inte ens förvånad.
Det borde ni inte heller vara.
Tja han skrev ett mail.
Snällt och ärligt och rakt.
Om att ja det inte fanns mer liksom.
Men att jag var bra.
Ja jo.
Tackar.

Kan inte liksom riktigt bry mig heller.
Och blir nog lite sur för att jag inte gör det.
Eller mest är jag lite irriterad.
För att det aldrig funkar.
För att det aldrig funkar åt båda håll.
Blir de intresserade så blir inte jag.
Blir jag intresserad blir inte de.

Äh.
Suck.
Vad fan.
Hålla på och längta till sånt.

Jag ska längta till riktiga saker istället.
Som sommaren.
Med mig själv.
Och allt JAG ska göra då.
Och sen ska jag lura lite på hur jag ska tackla att vara singel på det där bröllopet i höst.
Det kommer nog.
Det är ju ändå en hel sommar dit.

Jag vet.
Jag ska hångla på det där bröllopet i höst.
Hoppas att det kommer några singlar.
Sen får det gärna regna lite till tack.
För vem behöver sol?

Kommentarer
Postat av: Latja

Bra där!!

Tänk på allt härligt DU ska göra framöver =)



Att du är bra det vet du redan, men man vill ju höra att man är bättre än bäst. Så vänta på Han som inser det och njut av DITT liv tills dess.

Kram kram

2009-05-18 @ 20:37:13
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com/
Postat av: Astriid

Men skönt att han hörde av sej iaf. Inte bara låter det rinna ut i sanden.. Dumt det.



Och jag kan bara hålla med Latja. Tänk på DEJ SJÄLV. Jag vet att det är svårt. Men jag ska också göra det! Så är vi två? :)



Eller du. Dom söker ju till "bonde söker fru" nu, haha, ska vi ge det en chans? ;D



Kraam

2009-05-18 @ 22:35:51
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Sofifi

Ja, varför kan de aldrig vara på samma villkor? Varför finns inte ömsesidig kärlek? Damn, va irriterad man blir på världen. Inte dom där karlarna egentligen utan på världen. Men, att dejta e ju kul så vi får fortsätta med det =)

2009-05-19 @ 00:43:46
URL: http://mittjagimig.blogspot.com
Postat av: Sandra

Jag ska också gå singel på ett bröllop nästa helg redan. Tror dessutom inte det kommer finnas ett enda hångelobjekt där. Bara massa släktoch tråkmånsar. Känns ju spännande... :S

2009-05-20 @ 07:05:03
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/
Postat av: BM

Bajs också

2009-05-20 @ 16:07:26
Postat av: Anonym

Nu har jag uppdaterat mig... Skit och piss att det sket sig med långa sötingen.

Jag joinar dig i singelsommaren nu. Just nu känns det skit men det blir nog bra.

See ya in the bästa singelbloggarna ;)

Kraaaam!

2009-05-22 @ 22:31:40
Postat av: Ejjeliten

Öh alltså, det var jag Ejjeliten som skrev förra kommentaren, vet inte varför namnet inte hängde med... Kram igen. :)

2009-05-22 @ 22:33:44
URL: http://ejjeliten.blogspot.com
Postat av: Zinnie

Latja: Ja jag ska tänka på MIG. Därav MIN flytt i sommar :) Kram

-

Astriid: Hahaha. ja ska vi? Fan kollade på dem - de är ju inget jag vill ha. Inte ens där. ;) Kram

-

Sofifi: Ja ibland blir man uppgiven. Och ja dejta är kul. Fast nu ska jag dejta mig själv. Och min lägenhet. =)

-

Sandra: Know the feeling, var på ett sådant bröllop i höstas. Det finns två lägen. Bli full, ha skitkul och strunta i alla par. Var nykter, gå tidigt och strunta i alla par.

Vem behöver en kille för att ha kul?

-

BM: Ja skit. Men det finns annat. Runt hörnet kanske. :)

-

Ejjeliten: Hej vännen! Jaha det är singelsommar igen då. Vad skit att det sket sig för dig med. Men äh, det kommer mera - det gör det väl alltid eller?

Kram på dig!



2009-05-23 @ 12:33:21
Postat av: Douglas

Hmm jag kan hyra ut mig som kavaljer på er som ska på bröllop så slipper ni gå själva ;=)



Hehe såg en film där detta var temat för inte så längesen, därav den briljanta idén...ha ha ha.



Trist att det strulade med killen. Dock skönt att han ändå framförde det på ett schysst sätt.

2009-05-23 @ 18:17:14
Postat av: Douglas

Hmm jag kan hyra ut mig som kavaljer på er som ska på bröllop så slipper ni gå själva ;=)



Hehe såg en film där detta var temat för inte så längesen, därav den briljanta idén...ha ha ha.



Trist att det strulade med killen. Dock skönt att han ändå framförde det på ett schysst sätt.



Kram

/Douglas

2009-05-23 @ 18:18:04
Postat av: Zinnie

Jag bokar dig då Douglas. Första helgen i September!

2009-05-23 @ 19:37:19
Postat av: Douglas

Fan det är ju typ en av de få helger som jag är bokad...Men det fixar sig om du flyttar bröllopet till Budapest alternativt flyttar det till en annan helg ;=) !



Kram

/Douglas

2009-05-24 @ 19:33:25

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback