Jag och Mangan

Har varit på gymet. (Jag är lite lätt nykomling där kan man säga.)
Träffat instruktör.
Vad vill du träna frågar han.
Får man önska vad man vill tänker jag.
Se fick jag fylla i massa papper.
Och väga mig.
Men, nä säger han det där väger du inte.
Joho. Säger jag.
Jag är smygtjock.
Jag fick ställa mig på vågen igen.
Se där, där ser du.
Konstigt säger instruktören.
Det är därför jag är här liksom säger jag.
Att vara smygtjock är inget att leka med.
Jag har minsann läst Amelia och vet hur farligt det gömda bukfettet är.
Man kan ju dö på stubben nästan.
Sen gjorde vi massa jobbiga saker i konstiga maskiner som jag aldrig kommer att hitta igen.
Men träna ska jag.
Så.

Hundra kilo muskler innan sommaren.
Jag och Mangan är skittajta nu.
Tränar som faaaan.


Annars har han inte hört av sig. Eller ja.
Det beror på hur man ser det.
Vi har mailat på spray.
Men jag vet banne mig inte var jag har honom.
Känns lite jobbigt faktiskt.
Har ingen fantasi till att ens uppfinna ett namn till honom här.

Men ja han skrev idag att telefoner var bättre än msn så jag får väl ringa imorgon.
Eller så tränar jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det låter ju rätt ok, eller? Höras via Spray är väl en fegisvariant av att ringa.;)

2009-05-14 @ 21:33:49

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback