Känsla

Men jag log ju i en hel dag i alla fall.
Det var väl bra.

Har en sån där känsla. I magen ni vet.
Att han inte kommer att höra av sig.
Tyvärr tyvärr så brukar den känslan vara rätt.
Faktiskt.

Känns ju trist.
Var längesen jag vill träffa någon igen.
Men ja.
Jag vill inte ha det där, undra om han vill tjafset.
Då får det va.

Kanske en försvarmekanism.
Möjligt.
Men liksom.
Hålla på och undra och vänta.
Nä fy fan så trött jag är på det.

Han får väl höra av sig om han vill.
Jag har ändå en känsla i magen.


Kommentarer
Postat av: Astriid

Men vad fan. Inlägget innan var ju så bra!!! Och sen då? Neeej, du ska inte behöva sitta och vänta. Det gjorde jag nyss. Det gör jag ju inte nu, två dagar senare. Fan. Det får vara nog med sånt.



Vi förtjänar fan bättre än så.

2009-05-12 @ 19:01:00
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Latja

Håller med Astriid!



Vet att det är lätt å säga i min sits men faaaan vad jag har väntat och våndas under åren. Gör inte samma misstag som jag och slösa bort år på att vänta.



Kram

2009-05-13 @ 21:56:36
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com/

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback