Koskit eller bra skit?

Tja inget dåligt som inte för något bra med sig. Eller?
Hm, kan inte fatta att JAG skrev det där.
Men det gjorde jag.
För.

JAG HAR HITTAT EN LÄGENHET!
Äntligen.
Tvåa med balkong. Centralt.
Perfekt.
Nu börjar mitt nya liv.
Eller ja i juli då- när jag flyttat.

Hängde runt med Magistern igår och kollade möbler hela dagen.
Jag vill ha allt.
Börjar dock sakta med säkert att inse att det går inte.
Fan.
Men jag har köpt en bäddmadrass.
Alltid en början eller hur?

Idag är alla mina vänner upptagna alternativ bortresta.
Måste verkligen utöka min bekantskapskrets igen.
Mina bästa har en tendens till att flytta. Fattar inte varför.
Is it me?
Eller jag vet väl. Kärlek heter det visst.
Ni vet sådant som är till för andra. Typ.

Jaja. Ska i alla fall gå ut ändå i kväll.
Men vänner jag känner sådär.
En av dem är visserligen en av de roligaste personerna jag känner.
Utöka bekantskapskretsen var det visst?

Och vad gäller killar.
Suck.
Astriid hade en plan. Bonde söker fru.
Absolut något för mig. Helt klart. Jag och koskit.
Passar som handen i handsken.

Kommentarer
Postat av: Ejjeliten

s Bonde söker fru.. klockrent!

Grattis till lägenheten!! Vill också hitta en ny lägenhet. Ny lägenhet - ny start.



Läs inte min blogg. Jag skäms. :(

2009-05-23 @ 16:58:35
URL: http://ejjeliten.blogspot.com
Postat av: Astriid

Hell yeah! Det är klart du ska uttöka din bekantskapskrets :) Bra där. Och lägenheten, underbart ju :) Att inhandla nytt är underbart, lite dyrt bara.. :S



Ja, alltså, du har ju rätt i att det var mest stolpskott. Så jag har en ny plan!! ;) Vi lägger själva ut oss som kontaktannonser där vi söker vackra bönder som vill ge fotmassage och hårkill. Vad sägs? Hihi!



Kramar!

2009-05-23 @ 17:40:38
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Douglas

Perfekt !! När är inflyttningsfesten ;=) ??



Kram

/Douglas

2009-05-24 @ 19:31:12
Postat av: Zinnie

Ejjeliten: Ja verkligen - ny lgh = ny start på MITT liv. Blir bra för mig. Hoppas att du också hittar en! Kram

-

Astriid: Bra plan. Fast kan vi hoppa över det där med bönder? Man kanske kan söka efter massörer istället? Eller skitsamma så länge vi får massage. Och kill i håret.

-

Douglas: I sommar, juli rättare sagt. Kommer du? Kram

2009-05-24 @ 21:22:46
Postat av: Douglas

Anywhere in the world där du har festen ;=) !



Kram

/Douglas

2009-05-26 @ 22:26:39

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback