Nästa gång

Det är lördagkväll. Jag sitter själv i soffan och knäcker alla ungar på alla frågor i vi i femman.
Herregud, de kan ju inget nu för tiden.
De har inte haft mig som lärare hör jag.
Sen tänkte jag äta pizza och håna alla i Robinson.
Hade varit roligare om de hade varit kvar i träsket.
Hehe ät ni sniiiiglar. Jag tar en bit pizza till.

Och vet ni. Jag är helt nöjd med det och på asbra humör.
Så bra humör att jag överväger att kanske gå ut och dansa nykter ( bakis) med min kompis senare ikväll.
Man vet aldrig.

Ja vadan detta då?
Jag fick ligga.
Och höra att jag är underbar.
Men jag tror inte att jag vill bli ihop med honom.
Tyvärr.
Men.
He liiiiikeees mee.
Gårdagens dejt alltså.

Jag behövde det så in i bomben.
Jag hade ju nästan glömt bort att jag kan vara underbar.
Nu har jag kommit på det igen. Tack vare min dejt.
Ibland kan dejter ha olika syften eller poänger.
Den här hade defnintivt sin.
Bra.

Har redan börjat fiska efter en annan dejt. Han verkar ursöt.
Tänk. Jag kanske träffar en dejt som som tycker jag är underbar men som även jag tycker är underbar nästa gång.
Eller nästa gång.
Eller nästa gång.
Eller nästa gång....

Kommentarer
Postat av: Astriid

Åh, pizza. Det åt jag till frukost idag och igår, hihi :)



Och ligga. Mamma mia, det har jag glömt hur man gör. Underbart att du har kommit på att du är underbar igen. Jag förstår inte hur du kunde glömma det, bra att han fick dej på bättre tankar ;) Och vem är den nya då??? :)

2009-05-02 @ 21:22:20
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Anonym

wohohoooooooooooooo! fan vad najs.

2009-05-03 @ 18:49:20
URL: http://blondisthenewsmart.blogspot.com
Postat av: Latja

klart du kommer träffa någon som kommer tycka att du är underbar gång efter gång =)

Så bra skrivet det där med att dejter kan ha sina bra poänger även om det inte blir kärlek.



Kram på dig.

2009-05-04 @ 21:41:23
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com/

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback