Omtänk

Tänkte skriva ett inlägg om hur jag inte förstod.
Är han på eller av?
Vad vill han?
Messar - sen hör han inte av sig.
Vill att jag ringer - sen svarar han inte.
Suck.
Kom gemensamt med bästa A fram till att nu fick det vara nog.
Jag hör inte av mig.

Sen pep det till i telefonen.
Ledsen om jag inte hört av mig.
Pratat med mitt ex, hon vill mer- inte jag.
Är inte redo för annat än på mina villkor.
Hör av mig imorgon.
Ville vara ärlig.

Jaha tänkte jag.
Och där förändrades läget en aning.
Visst tänker jag fortfarande vara lite avvaktande.
Men ja ett visst intresse finns ju.

Han kanske är lite intresserad trots att jag är smygtjock.
Jag är ju faktiskt så mycket mer.
Typ söt och rolig och svinbra.
Eller så vill han se mina 100 kilo muskler till sommaren.
Rykten färdas ju snabbt sådär vet ni.

Fortsättning följer...

Kommentarer

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback