Hela mitt liv på en kväll...

Igår var verkligen en av de sjukaste, mest skruvade och mysko kvällarna jag varit med om i hela mitt liv. Min kompis M sammanfattade det med, men "herregud det är ju hela ditt liv det senaste året på en kväll". Japp det var det verkligen, plus att det hände en massa andra sjuka och idiotiska grejer - och jag var nästan helt NYKTER.

Funderar på hur jag ska återge kvällen på bästa sätt och det blir nog bäst att bara berätta den från början till slut.
Here it goes:

Kvällen började hemma hos en kompis, vi hade grillfest och det var jättetrevligt. Jag var en aning seg i början men piggnade till strax innan vi skulle gå - men var dock typ nykter. Ner till utestället åkte vi och in gick vi, det var nu det började...
Vi stod och dansade, jag, M och min killkompis A och sen stod det två killar med oss helt plötsligt, en av dem söt - mycket.
Min kompis M har ett psykoex som för kvällen var ute och redan hade betett sig illa mot henne, hon var lite skraj att han skulle dyka upp igen så jag stod lite på vakt kan man säga. Och häpp, där är han -helt svart i ögonen och ska fram till M, vilket jag inte låter honom göra eftersom hon helt knäckt står och gråter bakom mig. Sen blir det lite rörigt men jag lyckas, med hjälp av A och killarna vi dansade med mota bort honom. Jag står på dansgolvet en aning skakig i benen och bara darrar, av ilska och rädsla. En av killarna som dansade med oss då håller då om mig, så där tryggt ni vet så jag slutar skaka. Hur skönt som helst, sen presenterar han sig och vi pratar lite. Mycket söt och trevlig, efter ett tag går han men säger att han hoppas att vi ses igen under kvällen. Det här börjar ju bra - tänker jag - som kämpar med att inte tänka på J ( som inte hört av sig) och med att se till att min kompis har kul, vilket hon har sen. =)

Då kommer nästa, den lilla snygga som jag träffade i höstas, står framför mig vill kramas och prata. Han visar tydligt att han är intresserad av mer, inte jag dock. Sen går han.

Sen går  vi till baren och vem står där? Jo J. Jag fegar ur som attan och vågar inte gå fram, låtsas vara upptagen så där fjantigt. Usch vilken mes jag är. Går runt lite men sen till slut inser jag att jag måste gå fram, vilket jag gör. Jag frågade honom varför han inte hört av sig och han säger att han jobbat hela veckan och att han funderade på att skicka ett mess idag men inte gjorde det eftersom han inte visste vad han skulle skriva. Jaha? Vi pratar iallafall lite och jag (nykter) känner mig en aning typ rastlös, obekväm, nervös - varpå han frågar. Är du nervös? Och jag svarar...eh.. neeej då. LJUUUG. Samtalet tar slut och jag går vidare med mina vänner - får inte klart för mig om vi bestämde att vi skulle ses, om han ville eller så...mysko. Känner mig en aning förvirrad då.

Vi går ner och dansar och där står...tatataa Fotbollspelaren. Han är toksnygg, tok, tok , toksnygg. Jag får en kram och vi pratar lite, shit jag får nästan tunnelseende även fast J är ute.

Sen går vi till en annan bar och där står, ja just det senaste spraydajten. Hm. Lite obekvämt men han ler och ger mig en kram och ingen av oss kommer på något att säga. Hm, inte konstigt att det inte blev nåt.

( Hm vad kramar jag har fått inser jag nu.)

Sen händer det sjukaste och äckligaste för kvällen. Uhh, mår illa när jag tänker på det.
Vi går och dansar igen och när jag står där känner jag något mot baken, tänker att det är någons väska - men vänder mig till slut om för att se vad det är och det är...en kille som står med fullt stånd utanför brallorna och gnider sig mot mig!!! Allt går fort jag säger till min killkompis A, som inte fattar, killen med snoppen pyser iväg fort som satan - ingen vakt finns i närheten och jag får panik och vill bara därifrån. Återigen skakig. Mina vänner förstår till slut vad som hänt, tar hand om mig och jag lyckas efter ett tag fortsätta kvällen. Men fy fan vad sjuka människor det finns. BLÄ. BLÄ. BLÄ.

Jaja vidare med kvällen trots allt. Jag går ut och tar lite luft, där är fotbollsspelaren - återigen kram och puss på kinden. Helvete vad snygg han är. På väg in igen möter jag killen från början av kvällen, fortfarande söt. han blir glad av att se mig och vill gå och dansa, vilket vi gör. På väg till dansgolvet möter jag J, jag stannar till lite och jag säger åt honom att ringa sen, han nickar.

Väl på dansgolvet med den söta killen och mina vänner kan jag inte släppa J, måste bara prata med honom. Jag går ifrån dansgolvet och den söta killen (stackars kille som träffade psykomig på psykokvällen) och går till J.

Jag och J börjar prata och han frågar vad jag vill, jag svarar träffas. Han säger att han inte vill träffa någon nu, att han vill vara ärlig och säga det - men att han gärna träffar mig så här som ikväll. Tungt. Känns sugit, jag vill ju ha. Överväger med mig själv om jag ska gå stolt därifrån, lämna J och gå vidare. Jag står kvar. Fan jag gillar honom för mycket. Vi bestämmer att vi ska gå hem till honom och det gör vi.
Återigen massa mysiga kramar och myssex, sånt där mjukt och mysigt. Ligger och kramas hela morgonen, sen gör han frukost och det är dags att gå. Det enda jag får fram när jag ska gå är, ja jo...vi hörs väl. Han svarar ja det gör vi.

Det var hela kvällen fram tills nu. Nu sitter jag i soffan och funderar på varför allt suger så. Vill gråta men kan inte. Han är precis allt jag vill ha, söt, mjuk, rolig- ja allt. Hur ska jag gå vidare nu? Fortsätta att vänta på att vi ses ute? Njuta när jag får honom och sen vara ledsen? Undra om det inte skulle vara så att om han bara får träffa mig lite så kommer han inse att han vill ha mig mer också? Ska jag ligga på? Skicka mess? Nu? Nej. Ikväll? Hm. Undra om han har msn.

Hela mitt liv på en kväll, ja så kan man faktiskt sammanfatta det, massa killar, några jag vill ha, några som vill ha mig. Men den jag verkligen vill ha, vill bara ha mig ibland. Har varit där förr. Mitt liv.

Nä nu orkar jag inte skriva mer, inser att jag är ledsen. Nu kommer tårarna. Fan jag är patetisk. Jävla J.


Kommentarer
Postat av: Alla mina pojkar

Usch då... :( Såna relationer är aldrig hälsosamma. Har han gjort klart för dig att du bara passar när han är kåt så tycker jag att du ska försöka skita i honom helt. Men jag vet, det är helt OMÖJLIGT!!! Så jävla lätt att säga, en annan sak att göra :S Typiskt att ALLA skulle va ute samma kväll. Vad fan är oddsen för det liksom? haha..

2007-06-03 @ 19:24:57
URL: http://minajagochirene.blogg.se
Postat av: Zinnie

Mm vet jag ska skita i honom, ska och borde. Undra om jag kan bara...Sitter verkligen och funderar ut hur jag ska få honom att vilja ha mig ändå - se hur fantastisk just jag är, svindumt.
Oddsen är banne mig inte stora, borde kanske köpa en lott när jag ändå är i farten. Suck. ;)

2007-06-03 @ 22:22:04
URL: http://zinnie.blogg.se
Postat av: Alla mina pojkar

Två veckor känns som en evighet! Plus att jag ju inte vet om vi kommerkunna ses direkt när han är klar heller, vete fan om han ska direkt tillbaka till stan han pluggar i eller om han ska hem till Sthlm. *suck*
Jag har inga bra råd att ge som sagt, men tycker du borde skita i honom. Har alldeles för dåliga erfarenheter av såna realtioner. De äter upp en inifrån till slut och man analyserar sönder allt han säger och gör och lever på hoppet in i det sista.. Blää :(

2007-06-03 @ 23:17:43
URL: http://minajagochirene.blogg.se
Postat av: Glimra

Ujuj vilken kväll... Ibland är det verkligen sådär, att allt (läs: alla) bara kommer ifatt en på en gång. Känns inte bra det där med J. :( Hoppas något bra händer, men jag tror alla gånger att det du tjänar allra allra mest på är att strunta i honom nu, med motiveringen att du vill ha något seriöst men inte han. Det brukar vara det som ger bäst resultat, oavsett om han då får upp intresset eller att man själv går vidare förr eller senare. Men det är lätt att säga och svårt att genomföra...

2007-06-04 @ 08:09:06
URL: http://glimrablue.blogspot.com/

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback