Jag är dum

Beställde resa idag - mot värmen om två veckor. Superskönt, jag och underbara kompis M - kommer bli härligt. Gick omkring och var glad i sisådär ja 15 minuter. Sen kom jag på att jag ju ska gå i bikini och lite kläder och hjälp vilken ångest. Gillar inte min kropp nu alls, not at all. Skitdumt

Låg riktigt bra till i mars, tyckte jag var helt ok, precis som jag vill vara - jag är inte pinnsmal men tränar en hel del, så jag ser inte fet ut och då  kände jag mig i form. Helt ok liksom, det här är jag. Det här blir en bra sommar tänkte jag. Nöjd var jag också, tydligen så nöjd att jag missade att träna själv när vår säsong tog slut. Japp - hela april och maj utan träning, men med en massa öl och pizza. Bra jobbat Zinnie. Visst det handlar om tre kilo typ, tre kilo som stör mig sjukt mkt, men ändå?

GE DIG. Nu är du ju ännu mer puckad än de mest puckade på spraydate. Precis som om det spelar någon roll? Och våga inte ens tänka tanken att det är därför Snickaren inte hört av sig, GE DIG som sagt. Hur dum får man bli? Hur ytlig får man bli, usch, jag är ingen ytlig människa och ändå kan jag tänka så. Suck. Måste sluta tänka så, nu, bums.

Mmm jag vet och ändå sitter jag och lurar på hur jag ska lyckas gå ner 3 kilo på två veckor - trots att det är midsommar och semester snart ( = uteserveringar...). Hm skippa ölen på torsdag? Skulle inte tro det, dessutom blir man snyggare när man är brun, eller hur? Det jämnar liksom ut sig...

Förresten har jag inte vågat messa än och från honom har jag inte hört ett dugg.

Kommentarer
Postat av: Victoronia

haha, jag dansade också i den åldern och hoppade på fotboll sen! Det blev för flickigt med dansen och jag ville dansa mer coolt än att stå i trikå och göra plié(?) Fotbollen var najs. Kände att jag utvecklade min tomboy-gen...den har jag kvar också...
Tycker du ska ta och skita i sprit och vitt bröd i två veckor och löpa eller nånting. Det lär hjälpa! Två veckor är lång tid.

2007-06-19 @ 14:06:01
URL: http://victoronia.blogg.se
Postat av: Zinnie

Löpa och gå blir det, tack för tipset - inte ge upp. Känns för övrigt bättre idag =)

2007-06-19 @ 22:27:14
URL: http://zinnie.blogg.se
Postat av: Glimra

Åh underbart med semester! Längtar utomlands till solen så att jag vill grina men den här sommaren får man finna sig i att hålla sig hemma... :/ Och det där med träningen, hmm.. jag brukar faktiskt känna mig betydligt bättre bara jag går ut och går/springer några dar.. inte mkt alls som krävs för att man ska känna sig mentalt smalare iaf :)

2007-06-19 @ 23:31:55
URL: http://glimrablue.blogspot.com/
Postat av: Zinnie

Menatalt smalare är nog grejen...nu ska jag ut o gå =)

2007-06-20 @ 09:40:48
URL: http://zinnie.blogg.se
Postat av: Alla mina pojkar

Resor är nog fan bra rehab, Dock dyra sådana, men what the fuck?!! Ibland e det det enda som funkar..

2007-06-21 @ 19:07:28
URL: http://minajagochirene.blogg.se
Postat av: Zinnie

Mm det är nog det, rehab behöver jag, skit i pengarna ;)

2007-06-21 @ 20:45:14
URL: http://zinnie.blogg.se

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback