Massmess

Uhh bakis idag. Varför slutade jag inte dricka i tid för? Sveindumt. Men det var kul och trevligt, jag skrattade massor med mina allra bästa vänner och åt en massa god mat. Helt ok midsommar alltså - trots regnet...

Snickaren messade igår. Japp det gjorde han, ett sånt där mess man skickar till typ nästan hela sin lista : Glad midsommar, hoppas ni får en jättetrevlig kväll, många kramar XXX.
Jahapp tänkte jag, detta bevisar ju att han varken supit bort mobilen eller blivit analfabet. Han vill helt enkelt inte, suck får mig att känna mig ännu mer looser. Självklart kunde inte jag låta bli att vara lite dryg och skriva : Tjoho ett mess ;) Trevlig midsommar till dig med. Svar på det? Nej nej inte då - men jag har ju raderat numret så det spelar ingen roll. Så det så.

Sen kände jag mig ju som bekant lite ensam igår, har ingen på G, ingen att messa med. Vad gör Zinnie då? Jo hon drar i nödraketen - skickar också ut ett massmess ( inser idag att jag skulle valt bort vissa nummer, lyckades visst skicka till Chefen och andra exhångel, hm borde radera nummer bättre) Men men gjort är gjort och nu ska jag sluta ha ångest för det.
Fördelen med ett massmess är att man kan skylla på att det är just ett massmess, innehållet är ju också ganska neutralt typ "glad midsommar, kram". det blir inte så personligt att man gör fetbort sig om man råkar  skicka till några såna som jag gjorde, folk fattar att det är ett massmess och att de lyckades komma med i listan liksom.
Dock för det med sig en positiv grej, många svarar och blir glada. Få mess = kul.

Fick en massa mess från vänner jag inte pratat med på ett tag, himla kul. Bestämde fester och fikor, jättekul.
Sedan svarade några stycken killar som jag inte hade räknat med, och någon jag hade räknat med.

Spraydatekillen, den senaste där jag hostade bort hela dejten, svarade. Lite förvånande faktiskt. Hm jag som troddde att han var totalt jätte ointresserad. Vi messade lite fram och tillbaka sen dog det ut. Men ändå kul, nu kan ju vi prata på msn igen.

Min allra första Spraydatedate, ett år sen nu - han svarade. Åkte motorcykel i Norge, vi messade också fram och tillbaka. Kul att vi kan hålla kontakten som vi gör - han är rolig.

Sen svarade mitt gamla strul, hångel S. S och jag har en historia på tja 3 år eller är det 4?  Ja ni måste höra den i alla fall.
Först stötte S på mig seriöst mycket, jag blev efter ett halvår intresserad, S hade tjej. Jag skaffade kille, då gjorde S slut med sin tjej och ville satsa på mig, jag sa nej. Jag gjorde slut med min kille ville satsa på S, S blev ihop med sin gamla tjej, ville satsa på henne. Vi låg dock med varandra några gånger.
Ett år gick. S och hans tjej gjorde slut, jag och S låg med varandra igen, några gånger. Jag ville veta vad S ville, S visste inte, ville inte inleda något. S och hans tjej försökte igen. S och jag var "kompisar". Så gjorde S och hans tjej slut ( för gott?), vi pratade länge om det en kväll, om hur han kände, om vår historia. Sist jag träffade S ute ville han att vi skulle gå hem till honom,  men jag hade bestämt mig för att vi inte skulle ligga med varandra igen, dessutom träffade jag J den kvällen.
Men vi har bestämt att han ska ta mig ut på en tur med sin nya motorcykel, det gjorde vi när vi träffades ute.

Så S svarade iaf, som alltid med anspelningar på sex och att han alltid finns typ, hm. Vi bestämde att det blir motorcykel i veckan. Kul.

S var mitt säkra kort, jag visste nästan att han skulle svara och vad jag behövde det igår. Suck det var ju det där med bekräftelse igen Zinnie, alltid denna bekräftelse. Japp jag behöver den, behöver få veta att jag är åtråvärd, att det finns någon som vill ha mig eller iaf finner mig intressant. Då är massmess bra, det blir dyrt ( nja inte så, gratis sms ju...), det är alltid någon som svarar och jag gillar när min telefon piper till och säger S M S!

Kommentarer
Postat av: Caffe Latte

ja men hur underbart är det inte o få mess *s* Och helt suv att skicka mass mess brukar oxå gör det alltid lika kul i brist på love o se vilka som svarar och att man får bekräftelse på att man inte är helt lost hihihi.

2007-06-23 @ 19:13:42
URL: http://goya.blogg.se
Postat av: Emm

Säkra kort är de bästa :-)
De kan göra en glad...

2007-06-23 @ 19:21:12
URL: http://emmsvardag.blogspot.com
Postat av: Glimra

Jag ska genast skicka ett massmejl.. nu är det raskt dags att hitta ngn ny att fokusera på. Och att Efterfestkillen skulle slinka med i listan är ju i alla fall ingen risk..
Kul att du hade en bra midsommar i alla fall, det är nåt visst att vara med sina vänner och äta och dricka en massa gott!
Kram

2007-06-23 @ 21:09:33
URL: http://glimrablue.blogspot.com/
Postat av: Glimra

Menade förstås mass-sms, men när jag tänker efter så kanske ett mass-mejl inte heller är så dumt. Fast det kanske är en dag för sent för allt sånt..

2007-06-23 @ 21:10:34
URL: http://glimrablue.blogspot.com/
Postat av: Zinnie

Caffe Latte: Mess är underbart som sagt!
Emm: Ja ibland så, dock är nog S inget bra för mig i längden. Men igår så, då var han bra att ha.
Glimra: Sätt igång och skicka tjejen, du kan ju önska glad midsommardag eller nåt ;)

2007-06-23 @ 21:26:36
URL: http://zinnie.blogg.se
Postat av: Alla mina pojkar

He he jag skickade bara ett :S Fy vilken kass människa jag är.. Det var såkalrt ttill Studenten dessutom. Men å andra sidan brukar hela min telfonbok få mass-sms på jul och nyår så jag borde komma undan denna gången =)

2007-06-24 @ 16:04:18
URL: http://minajagochirene.blogg.se

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback