Ny vecka - nya tankar ?

Jobbar hårt på att tänka positivt nu. Inte så att jag gråter stora tårar över J för han var mitt livs stora kärlek eller nåt, utan det som är jobbigt är mer det där att : Jaha - då gick det som vanligt då, åt skogen.
J hade potential, med betoning på hade måste jag säga för att vara lite förnuftig. Även fast jag också känner mig själv så väl ( tyvärr...) att jag vet att jag lika gärna skulle kunna hamna hemma hos honom efter en lördagskväll igen. Better safe than sorry ni vet.
Men ändå hade potential, för jag vill ha, jag vill ha allt det där - jag VILL bli kär, på riktigt och tillbaka med. Och det säger ju sig själv att det är ingen kanonstart att bli det i en kille som mest bara vill ligga. Jag vet. Allt för väl.

Så tänka postivt var det.
Gjorde en rejäl insats i mitt positiva tänkande ikväll med min söta vän M. Vi var ute och sprang ihop och bestämde tillsammans att detta skulle vi göra ihop minst varannan kväll för att må bra. Inte bara må bra fysiskt, utan även psykiskt ( hon behövde också positiva tankar, psykoexet i förra inlägget...). Vi kom fram till att vi inte bara blir nöjda med oss själva utan även för att vi får en stund ihop att snacka av oss. Bara vår stund. Kanon. Känner mig ganska uppåt nu på grund av den stunden vi hade nyss.
Det här kan bli bra.

Vad vore man utan vänner?

Kommentarer
Postat av: Glimra

Det låter jättebra, träning har ju ofta den sortens inverkan. Och utan vänner vore man verkligen ingenting!

2007-06-04 @ 22:44:57
URL: http://glimrablue.blogspot.com/
Postat av: Zinnie

Mm det gör det va, låter bra. Känns fortfarande rätt ok. :)

2007-06-05 @ 17:34:13
URL: http://zinnie.blogg.se
Postat av: Alla mina pojkar

Hahahaha ja får bli värsta soldat-hangaroundsen :P Kanske funkar *s*
jag förstår dina tankar angående J, har också råkat ut för den situationen åt helvete för många gånger. Iband börjar jag tro att jag utsöndrar någon slags aura som säger att jag inte vill mer än sätta på dom och aldrig mer se dom. Vad är annars förklaringen? :S
Jag tar också ut min frustration på träning och fördelen med det är ju att man faktiskt blir rätt så fit och kanske till och med kan fålite muskler och kondis på köpet haha! har en tjejkompis som är sambo och som ajg sällan träffar längre och henne har jag börjat springa med. Toppen! Två flugor i en smäll :)

2007-06-06 @ 10:04:07
URL: http://minajagochirene.blogg.se

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback