Recycled recycling

Japp då har jag gjort det igen. IGEN. Det är faktiskt helt otroligt. Lovade mig själv att om jag träffade någon ute skulle det vara någon ny, dvs inte någon som jag har haft ihop det med tidigare. Det gick sådär.

J var där, jag var förnuftig och hejade bara och gick vidare, duktigt.
Sen var jag utanför en sväng och fick syn på någon jag inte trodde jag skulle få se igen. Träffade en kille i december, Snickaren, mycket manlig och sexig, härlig personlighet. Han hade förmågan att bara få mig att må bra så fort jag var med honom men sen gick det då som det brukar för mig - åt helvete. Han hade ett x som spökade och de bestämde sig för att testa igen, han var inte färdig med henne typ. Han var väldigt ärlig och berättade som det var för mig och jag raderade sedan numret - för att jag skulle sluta fyllesmsa. Hm. Pinsam man är ibland.

Men där var han igår, jag blev jätteförvånad och glad - det blev han med. Han berättade att nu var det helt klart slut mellan han och hans x, han var färdig med det och att han var jätteglad över att se mig. Han hade fortfarande kvar mitt nummer...
Ja han fick sova hos mig och nej vi hade inte sex. Han vill inte ha det i början - seriöst tecken? Sen när han gick sa han att vi har ju varandras nummer igen och att vi hörs. Det hoppas jag verkligen. Han var en sån som verkligen hör av sig om han sa att han skulle. Hoppas att han är sådan fortfarande.
Han ska till Hultsfred en vecka, så jag kan inte träffa honom förrän nästa vecka, alltså om en HEL vecka.

Hur ska det nu gå för Zinnie den här gången? Har jag recyclat en gång för mycket? Eller fanns det någon mening med mitt recyclande? Varför kommer de tillbaka heeeeeeeela tiden?
Jag har uppenbarligen problem med att avsluta och släppa. Suck. Fast nu kanske det blir bra. Kanske.

Kommentarer
Postat av: Alla mina pojkar

Du har snubblat över grundaren av att inte kunna avsluta och släppa. Jag kan se gamlaragg från flera år tillbaka, som nu blviit sjukt seriösa och få s¨n jvla ångest. En del blir jag sotis på för att de har det de har idag och andra känner jag bara att "vafan han var ju min" fast jag vet att såinte alls var fallet. Inte ens i närheten. Men jag kan inte rå för att kännamig så fett hjävla misslyckad när ALLA andra (där har vi dom igen "alla andra") lyckas stadga sig och finna ro med någon. Fan!

2007-06-13 @ 11:16:13
URL: http://minajagochirene.blogg.se
Postat av: Zinnie

Ja. Fan.
Det är en jävla tur att det är sommar så att man kan vara positiv i alla fall...;)

2007-06-13 @ 14:31:14
URL: http://zinnie.blogg.se

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback