Tvivel

Tvivlar massa. Tänker för mycket på det och hamnar lätt i mina gamla banor.

Skydda dig själv, inte hoppas för mycket, du vet ju hur det går sen, förr eller senare blir det inget, så är det alltid...Acceptera ditt öde, inte bli sårad, inte bli sårad, inte bli sårad. Varför ska du tänka på det egentligen? Klart ingen vill ha dig,du är ju desperat. Suck  du är en sån som inte har kille, ständig singel - ja det är du. Kart att han vill ha någon annan, de vill de alltid.

Nä det är klart han vill ha dig, varför skulle han inte? Han var ju jättesöt och jätteglad över att träffa dig, han har nog bara massa nu vet du. Nu är det din tur, livet vänder. Våga tro lite så kanske, du blir ju bara tråkig om du är neg dessutom är du inte alls desperat, du vill ju bara hitta kärleken - vem vill inte det?

Åååh du är så desperat. Pinsamt nästan. Kan inte du klara dig utan att ha någon på G eller? Nästa, nästa, nästa - ska inte du fundera på vad som är fel på dig istället för att hasta vidare. Borde vara själv lite, tänka? Alla kommer ju snart att tycka att du är lite too much liksom - slampa.

Nä jag är inte alls slampa, struntsnack . Jag har dessutom bara haft otur, det är inget fel på mig - men nu har jag kanske tur ju. Han gillar ju mig, dessutom sa han i lördags att hans hjärta ville vara med mig.

Men fattar du INTE? Han har inte svarat på messet du skickade och är man intresserad svarar man direkt. Förresten var du tvungen att skicka ett mess? Så pinsamt och desperat IGEN. Looser.

Nej nej han är ju på hultsfred, han har inte tid - det kommer. Lugn. Han blev säkert glad för messet, det behövde ju  inget svar direkt liksom.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. Fan allt skit.

Japp, min hjärna just nu. Spärra in mig någon.

Kommentarer
Postat av: Beyonce

Man behöver inte svara direkt även om man är intresserad.

2007-06-12 @ 18:06:59
URL: http://bday.blogg.se
Postat av: Zinnie

Ja jag vet, hoppas på det. Bara det att det sällan händer mig att det är så, suck.

2007-06-12 @ 19:27:59
URL: http://zinnie.blogg.se
Postat av: Alla mina pojkar

Shit det kunde fan ha varit JAG som skrev allt det där.. Verkligen! Jag känner igen det så sjuuuukt mkt!!!

2007-06-13 @ 11:11:41
URL: http://minajagochirene.blogg.se
Postat av: Zinnie

Va inte bara jag som är störd? Lite lycklig nästan ;)

2007-06-13 @ 22:42:36
URL: http://zinnie.blogg.se
Postat av: M

Usch ja, jag håller med Alla mina pojkar. Sådana tankar far runt i mitt huvud också så fort jag blir dissad, och ngt säger mig att det är just därför man blir dissad. Ger mig f*n på att de känner att man har så kass självkänsla, hur väl man än försöker dölja det. Det är så j*kla lätt att dra ner sig själv och intala sig själv att man inte är värd ngt och att det är klart att ingen vill ha en så j*vla kass som man är.

2007-06-22 @ 13:31:10

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback