You´re not alone

Nä man kanske inte är helt ensam om att vara allmänt mentalt puckad, Alla mina pojkar skrev att hon kände igen sig i mitt draveltänk jag hade i inlägget Tvivel. Så det finns fler som tänker likadant? Eller det visste jag kanske, fast man fattar liksom inte jämt. Känns skönt ändå. Tänker likadant idag med, suck.

Mobilen är tystare än i graven och jag börjar tro att det kommer bli som vanligt. Har tom börjat jobba på att sluta tänka på honom. Om jag nu är värdelös på att avsluta och släppa, så är jag suverän på att låtsas gå vidare och "inte bry mig". Hm. Därav alla recyclade killar? Kan det hänga ihop? Snilleblixt. Jag har numera blivit min egen psykolog, fint.

Skönt att kunna ställa sin egen diagnos: Bekräftelsesökande desperat kärlekskrank sexgalning. Jahapp, kändes uppmuntrande. Haha, kanske ska ändra min presentation på Spray till:


Bekräftelsesökande desperat kärlekskrank sexgalning söker efter en prins. Du ska skicka sms till mig så fort jag tänker på att jag skulle vilja ha just ett sms och genast vilja flytta ihop med mig och skaffa barn. Självklart är jag den snyggaste du vet och du har inga ex i garderoben. Har du några så är de tokfula och du hatar dem.
Dina intressen är med fördel diskning då jag hatar detta och du har helt klart en snygg platt-tv ( för jag har bara en stenåldersklump). Du har en skyrre jobb, som du jobbar på lagom mycket, men du tjänar ändå pengar. Du behöver inte resa i jobbet. Förutom när du tar med din flickvän (mig) till Paris på "jobbresa". Dina vänner gillar mig direkt och har inga jobbiga flickvänner som stör sig på mig.
Du är en kung i sängen, tycker min mage är megahet och gillar tjejer som inte blir sådär groteskt bruna ( utan mer grisskära som jag). Själv har du en lagom vältränad kropp och är helt kart längre än mig, pygmekillar går bort.
Självklart låter du mig planera bröllopet.


Hur tror ni det går? Jag kanske får napp av Godbless-killen. Mohaha. Humor på bekostnad av mig själv.

You're welcome!

Kommentarer
Postat av: Emm

Klockrent!!!!!
Får jag också använda den? Fast på mp?

2007-06-14 @ 08:25:03
URL: http://emmsvardag.blogspot.com
Postat av: Alla mina pojkar

Jag håller med Emm. Är den där kopieringsbar? ;)
Schyssta bekännelser by the way ;)

2007-06-14 @ 11:27:37
URL: http://minajagochirene.blogg.se
Postat av: Victoronia

Hehe, så dina kläder lever också sitt eget liv. Hade jag haft en större garderob så hade allt kunnat ligga i högar där istället. Tror jag :P
Schysst presentation. Ska nog skriva något sånt "ärligt" på spray. får se vad jag får för mail. Bitterheten ska bubbla :P

2007-06-14 @ 14:20:28
URL: http://victoronia.blogg.se
Postat av: Zinnie

Emm och Alla mina pojkar: Kopiera på bara :) Ärlighet vinner i längden, eller?
Victoronia: Japp, de lever helt klart ett eget liv. Bitterhet är charmigt. ;)

2007-06-14 @ 17:12:18
URL: http://zinnie.blogg.se
Postat av: Hjärter Dam

Haha, ja helt klockrent. Man kanske ska börja presenters sig sådär alltid;)

2007-06-17 @ 22:34:48
URL: http://hjarterdamochkarleken.blogg.se
Postat av: Zinnie

Hjärter dam: Japp tycker jag. Börja imorgon ;) Be honest.

2007-06-18 @ 23:20:13
URL: http://zinnie.blogg.se

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback