Små saker att bli glad av

Har kommit på att det finns massor av små och stora saker att bli lite glad av så här på en singeltisdagskväll när man sitter med datorn i knät och slökollar på Ugly Betty.
Det här inlägget skulle lika gärna kunnat handla om hur mycket det suger att ingen sitter jämte mig och killar mig i håret, pussar på mig eller helt enkelt bara finns där. Att det suger att J inte hört av sig, även fast jag skulle gissa på att han gör det det till helgen, men ÄNDÅ.
Men nej - det ska det inte handla om. Det ska handla om små små saker som gör mig lite glad när jag sitter här i soffan efter en skitdag på jobbet och jag lovar en superjävlablähelveteskitdag. Men jag tänker ändå vara positiv, så det så.

Jag blir glad av att min kompis M ringde mig innan och frågade om jag ville åka och äta mat och handla lite.

Jag blir glad av att mina underbara killkompisar M och A frågade ifall vi skulle kolla film och sen när det inte blir så skriver massa snälla saker på msn bara för att de är så bra.

Jag blir glad av att min fantastiska mamma skriver små roliga mess på msn hon också.

Jag blir glad av att läsa alla söta, roliga och omtänksamma inlägg från Glimra och Allaminapojkar Vilken tur att jag hittade er här i bloggvärlden =), hoppas på att hitta fler som ni.

Jag blir glad av att jag har en blogg som jag kan skriva av mig på.

Jag blir glad av att jag nyss storhandlat och har massa bra grejer hemma nu och kylen full.

Jag blir glad av att det snart är sommar och att det ska bli så skönt att vara ledig.

Jag blir glad av att jag ska på grillfest i helgen med alla mina söta och snälla vänner som är bäst.

Och shit vad glad jag skulle bli om J messade...men det skulle ju bara vara en bonus. =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Killkompisar är fan GULD!!!! Jag har faktiskt också en M och en A som står mig närmast. De skulle jag gå äver lik för eftersom de ställer upp i vått och torrt! Även Här en klippa! Och erkänn att det är så sjukt skönt och opretentiöst att umgås med grabbar ibland?! Grabbar som man inte behöver bevisa en massa för utan kan rapa med, gå runt i svettiga joggingbrallor och fettigt hår utan att de bryr sig haha..

2007-05-31 @ 22:53:55
URL: http://lassewslav.blogg.se
Postat av: Zinnie

Japp de är GULD. Håller med att det är opretantiöst - nu är min andra kompisar det med. Vi är ett litet gäng som håller ihop i vått och torrt.
Dessa killar är faktiskt bara bäst - tro det eller ej men jag berättar rubbet för dem, kul. Skönt att få tips av killar om senaste killen o sånt, de ser det hela på en mer... ja killigare sida ;)
Kul att du hittade hit =)

2007-06-01 @ 15:15:51
URL: http://zinnie.blogg.se

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback