Sked tack

Alltså jag har glömt bort hur man raggar. Det är helt sjukt. Här har man inte varit ute på en månad och så är man rookie igen.
Fick ett skyrre erbjudande om att följa med och sova i sviten på ett av de bästa hotellen i stan och bada bubbel. Det fanns tom. minibar förtydligade killen. Kul. Vi dansade brevid varandra i tja fem minuter. Sen frågade han.
Jag svarade inte, kunde inte eftersom jag skrattade så mycket. Han garvade med och tillade; säg till om du ångrar dig. Haha, skön kille - sjävdistans är bra.
Kanske borde tackat ja liksom? Nä jag skrattade och sa nej. Inget hångel där inte.

En annan kille högg mig i trappan. Ville prata. Han var rätt söt faktiskt. Men jag tyckte han var för full och dissade rätt snabbt. Lite väl snabbt kanske? Eller? Trist med folk som är för fulla, man får inte ut så mycket av en konversation. Sen lär de väl inte minnas att man ens pratat.
Nä fy. Dessutom blir för fulla människor så blåsta. Då blir jag dryg, det är inte bra. Bäst att dissa. Så nejnej till närhet där med.

Så näe. Inget hångel blev det. Även fast jag har blivit lite friskare och inte så snorig. Helt i onödan liksom. 

Jaja. Får väl trösta mig med att jag pratar med Chattkillen varje dag, undrar om vi kommer att ligga med varandra igen? Jag tror inte han kommer ta initativet. Kommer jag det? Ska jag det?
Sen så får jag fortfarande mycket söta sms från min sms-flört. Han från i somras. Det är trevligt. Fast nu borde vi träffas faktiskt. Åk förbi min stad nu då...ååå. Känns som om vi kommer tröttna snart annars, what to do?

FÖR JAG VILL HÅNGLA OCH SOVA SKED.
Helst innan jag dör tack.

Kommentarer
Postat av: E

Kör på bara!
Du har inget att förlora. SOv sked å hångla på!

2007-09-16 @ 16:43:56
URL: http://drogen.blogg.se
Postat av: nollniotolv

Där har du titeln på din biografi :)
"FÖR JAG VILL HÅNGLA OCH SOVA SKED.
Helst innan jag dör tack."

2007-09-16 @ 19:10:29
URL: http://nollniotolv.blogg.se
Postat av: Zinnie

E: Ska göra det, skrev till smsflörten att jag tyckte att det var dags att ses nu och han höll med =)
nollniotolv: Ja shit, där är den. Mycket bättre än den förra "Men jag då?" Mer tydlig liksom. Tack för att du visade mig det uppenbara ;)

2007-09-16 @ 21:26:59
URL: http://zinnie.blogg.se
Postat av: Glimra

Hånga och sova sked is the shit.. Jag har varit bortskämd de två sista helgerna, nu blir det till att krama kudden igen.. Så jäkla värdelöst. Är det helg igen snart så vi kan gå ut och ragga?

2007-09-16 @ 22:29:16
URL: http://glimrablue.blogspot.com/
Postat av: Emm

Ja, vad fan är det med fulla killar. Fick erbjudande
i lördags natt kl. 03 om att åka hem till ett gamalt ragg. Jag orkar inte åka hem till ngn kl. 03 när jag redan kommit hem. Och när killen inte ens har lust att snacka med mig när han är nykter så kan man ju undra....

2007-09-17 @ 10:55:28
URL: http://emmsvardag.blogspot.com
Postat av: Ida

Men du hade ju faktiskt fått ragg om du ville ;) Man får tänka på det som är positivt! Men sen kan du ju inte ta vad som helst heller, det måste ju falla i smaken lite! Men jag kan inte annat än hålla med annars, det är alldeles för lite hångel och skedsovning nuförtiden.

2007-09-17 @ 11:00:35
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se
Postat av: lostthere

Ja det skulle ju inte vara fel med lite skedning...fick ju ett erbjudande om det i helgen, men nä hon var inte min typ. Föresten ville hon ju mer än skeda...."jag har inte haft sex på 8 månader" sa hon.

2007-09-17 @ 11:58:20
URL: http://lostthere.blogspot.com/
Postat av: Alla mina pojkar

ååååh jag har fan nästan glömt hur man sover sked till och med :( Det är ju sällan ett krogenragg lägger sig och skedar direkt. Och ang fulla killar håller jag med dig helt och fullt, då ärjag hellre utan. Iaf ett tag till..

2007-09-17 @ 12:02:44
URL: http://minajagochirene.blogg.se
Postat av: Zinnie

Glimra: Ja helg snart igen tack. Fast nu är det bara fyra dagar kvar... Hoppas på att ragga bättre nästa helg ;)
Kanske kan hitta nån international jag med, tysk har jag ju redan testat, såg två fransmän i helgen, de var fula så det går bort. Hm. Australiensare?
Emm: Ja man kan ju det undra. Inte vågar de säga nåt nyktra och sen så snorfull att det inte kommer ut ett vettigt ord...suck. Why?
Ida: Haha ja, jag kunde ju sovit i sviten och badat bubbel...och han var ju söt. Men ja, next weekend så. Positivt var det.
lostthere: Nästan så att du skulle ställt upp för att vara snäll liksom, så illa är det ju inte ens med mig. Men är det fel typ så är det ju inget bra och då kan det kvitta ju...
Alla mina pojkar: Ja sked längtar vi efter. Massa. Nä krogenragg är dåliga skedare för det mesta. Men man ska kanske gå ut med det innan? Typ, ska du med hem är det sked som gäller. Så det så. =)

2007-09-17 @ 20:54:24

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback