Yogi the bear

Alltså ibland undrar jag om det är någon däruppe som driver med mig. Som sitter för sig själv och småfnissar just nu och tänker: Ha! Där fick jag henne igen.
För det är verkligen så att jag har problemradar eller puckoradar kanske?
Vi skickar henne ett pucko till så får vi se hur hon reagerar.
Ja, kul - men vad ska vi hitta på den här gången?
Vi skickar Yogi the bear.
Jaaa det gör vi.
Hehe. Det här kommer att bli
roligt.

Jo hoppsan så kul det blev.
Var ute förra helgen. Jag skulle ju bli farlig sa jag ju.
Det var jag.
Full var jag, hade kläder jag gillade, hade mycket kul innan med trevliga vänner, kände mig snygg och skulle gå till ett bra ställe.
Hur skulle jag inte kunna få någon på kroken?
Nej, det fanns ju bara inte.

Såklart fick jag en kille på kroken - redan i kön in faktiskt. Kan nu, efter en viss eftertanke, tyckas vara en aning förhastat. Jag borde naturligtvis rekat stället och lämpliga offer INNAN jag hookade upp med någon.
Men inte då.
Yogi stod där i kön. Fångade nog mig. Jag lät mig fångas.
Sa jag att jag var full?

Yogi the bear. Ja han såg ut så faktiskt. Han var faktiskt lite söt - men något hos honom påminde starkt om Yogi. Men jag hängde med honom ändå. Vad ska man göra liksom?

Minns att jag tänkte när vi dansade att det inte pirrade nåt. Inte ett dyft. Nu menar jag inte jagblirkär-pirr utan mer jahanskullejagviljaliggamed - pirr. Inte ett ynka pirr var det.
Jag tänkte att jag nog borde gå. Men orkade inte.
Ville hångla lite, jag var ju utsvulten. Orkade inte leta faktiskt. Lite söt var han ju resonerade jag.

Sen gick mina vänner och jag ville med gå. Han var lite halvmysko, men ville ha mitt nummer. Sa att han skulle komma ut om tio minuter.

Det gjorde han. Med en tjej.
Jag iakttog honom och henne. Sen gick jag.

På vägen hem skickade jag ett mess där jag skrev att jag tyckte att han var konstig.
Han skrev något om att be om ursäkt för att han sårade mig och att han tyckte att jag var jättesöt.

Girlpowern i mig vaknade och jag skrev:
Nä du sårade mig inte, det är mer synd om dig tycker jag. För du missade nåt, nämligen MIG.

Sen var det inte mer med det. Förutom att jag och mina vänner skrattade högt åt att vi alla tyckte att han såg ut som Yogi. Sjukt kul.
Jag tyckte också att det var rätt skönt att jag inte låg med honom. För tänk att vakna upp där dagen efter och upptäcka att Yogi the bear ligger brevid. UH...

Men...
I måndags kom ett mess från honom. Han skrev att han kom och tänka på mig och att han hade haft jättekul. Sen skrev han att jag kunde höra av mig om jag ville.
Eh, jag ville inte. Yogi? Nejjjj.

Fast när man har en händelselös helg, som jag har haft, så vill man gärna att saker ska hända. Vad som funkar. Så jag skickade ett mess idag. Bara för att det är kul.
Han svarade och sa att han var konstig för att han har tjej. Han bad om ursäkt för att han inte hade sagt det och att han rycktes med av situationen.

Jaha tänkte jag, det kunde man väl räknat ut. Jag skrev:
Haha, ja vad ska jag säga. Stackars tjej. Hade jag varit henne hade jag varit arg.

Han svarade: Vi är inte som alla andra i deras förhållanden. Ibland flirtar vi med en tjej tillsammans. Så hon vet och är inte arg.

Japp. Just det.
PUCKORADAR.
Vad hade de tänkt sig? Trekant?


Suck...

Kommentarer
Postat av: E

Ah! ...män!

2007-09-30 @ 07:08:34
URL: http://jagochlivet.blogspot.com/
Postat av: nollniotolv

Jo, men visst! Verkligen tur att det inte blev något där!

2007-09-30 @ 16:19:59
URL: http://nollniotolv.blogg.se
Postat av: Märtha

Gahhh vilket pucko!!

2007-09-30 @ 18:57:25
URL: http://biancas.blogg.se
Postat av: lostthere

Vilken puckad kille.
Trekant med "Yogi the bear"......nä tack.

2007-09-30 @ 22:50:31
URL: http://lostthere.blogspot.com/
Postat av: Emm

ursäkta att jag skrattar, men detta var fan i mig det värsta jag hört på länge!
Vilket superufo!!!!!!! Helt sjukt!
Vad är det för fel på folk???? coh varför drabbas vi altid av dessa ufon?? Var är alla hederliga normala killar??????????????

2007-10-01 @ 14:03:42
URL: http://emmsvardag.blogspot.com
Postat av: Glimra

Men hahaha, jag håller med Emm, det här tar alla rekord... Liksom, skicka fram en Yogi-björn med tillhörande Yogiflickvän och se vad som händer... Shit... Ja var glad du att du inte vaknade med björnen eller jag menar karln...

2007-10-01 @ 23:50:24
URL: http://glimrablue.blogspot.com/
Postat av: Strawberry Milkshake

Snark. vad är det med folk kan man undra. Tur att han visade sitt rätta jag så snabbt iallafall.

2007-10-02 @ 22:31:05
URL: http://strawberrymilkshake.blogspot.com

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback