Mars

Jaha så var det Mars då.
Nästan vår faktiskt.

Och jag har köpt en ny vårjacka.
Nästan så man tror att det blir surt väder bara för det.
Nä.
Jag ska tro på vår.
Och Mars.

När jag var liten var alltid Mars en sån där månad då allt kändes nytt.
Det var vår.
Gruset sopades bort.
Man kunde cykla bättre.
Och rita hagar.
Alla ungar var ute på gården och lekte.
Det började lukta ute igen.
Och alla i min klass fyllde år.
Ja nästan i alla fall.
Jag ville också fylla år i Mars.
Men fick banne mig nöja mig med September.
Önskade mig nog det en gång.
Att få fylla år i Mars.

Snälla Mamma, kan inte jag få fylla år i Mars?
Man småler lite åt det.
Så naivt.

Nu önskar jag en kille.
Snälla Mamma, kan inte jag få en kille?
Man småler lite åt det.
Så naivt.

Nästan lättare att få fylla år i Mars.
Men ändå vill man ha det alla andra har.
Man önskar och önskar.
Fylla år i Mars.
Kille.
Kärlek.
Kli på ryggen.
Sex.
Pussar.
Armar i midjan.
Ett hej när man kommer hem.
Lycklig.
Kär.
Ett liv tillsammans.

Man småler lite åt det.
Så naivt.

Kommentarer
Postat av: Citykillen

Jag fyller år i mars.....:-)

2008-03-02 @ 13:44:57
URL: http://www.citykillen.se
Postat av: Zinnie

Lyllo dig.

2008-03-02 @ 19:17:25
Postat av: Sandra

Ja jag FYLLER ju faktiskt år i mars så jag kan väl inte vänta mig så mkt mer då haha..

2008-03-04 @ 16:53:21
Postat av: astriid

Hej kära du :) Ville du hänga på till nästa level? :) Isf mejla mej gärna, jag vill ha dej med ;) [email protected]

Kram!

2008-03-05 @ 12:34:11
URL: http://diediedarling.blogspot.com

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback