Liggasms

Ja det fick jag igår.
Och jag tackade nej.
Är jag helt jävla dum i huvudet eller? Jag som behöver ligga massa.
Det var snyggsnyggingen från februari i vår
Han som var upptagen.
Han var i stan igen. Över ett halvår senare.
Mer 9 månader senare.
Tänk jag kunde... äh.

I alla fall.
Smickrande är det ju på ett sätt.
Att han minns mig.
Osmickrande är det på ett annat.
Att han tror att han kan komma hit så långt efter när han är upptagen.
Och att han dessutom tror att jag är singel.
Alltså.


Fast fan.

Sa jag att han var snygg?

Ja just det. Namnet snyggsnygging avslöjar nog en del.

Jag tackade nej.
Han skulle höra av sig när han kom till stan igen.
Ja...
Eller hur?



Kommentarer
Postat av: Latja

Ibland kan ett Nej va mer tillfredsställande än att verkligen ha sex =)

2008-11-15 @ 15:19:11
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com/
Postat av: m

Håller med. Ibland är det skönare att säga nej. Och lite fräckt är det faktiskt att anta att du skulle vara intresserad. Fast smickrande ändå som sagt.;)

2008-11-15 @ 15:53:07
Postat av: strawberry milkshake

Du ar grym Zinnie! Och du fortjanar bra mycket mer an liggasms.

2008-11-15 @ 16:48:40
URL: http://blondisthenewsmart.blogspot.com
Postat av: Milou

Ha ha!

Ja, snacka om att de tar sig friheter - de där boysen.



Tack för ditt råd btw. Jag tror att jag måste träffa honom en gång, bara för att dubbelkolla så att jag inte råkar låta "mannenimittliv" glida mig ur fingrarna. Men jag ska ha dina ord med mig. Herregud det är ju precis det jag säger till mina vänner när de väljer att alliera sig med svin...

Får helt enkelt stålsätta mig om så visar sig vara fallet.



Jag fick rekomenderat en terapeut av en kompis (jag har tack och lov fler vänner som är singlar och som blivit kocko i huvudet av gamla förhållanden - ha ha!).

Jag vet att det kan te sig dyrt men tänk att du kanske ska prioritera det framför en kväll på krogen eller en ny topp.

Ärligt talat: det är det bästa jag har gjort och det är ju en investering i dig själv. För mig tog det tre år efter att mitt stora förhållande kraschade till att jag kom mig för att uppsöka min terapeut. Idag kan jag ångra att jag inte gjorde det tidigare. För det hjälper och det känns befriande att få lite ordning på den där röran som man har i huvudet. Med allt som du har bakom dig med din mamma och så tror jag att det skulle vara bra. Det kommer att ge dig nya infallsvinklar och andra perspektiv.

Det här blev ju ett skitlångt inlägg men va tusan det är söndag - och det är ju inte precis så att det ligger en hunk (eller ngn Dan Bäckman heller för den delen) och väntar i soffan :)

Ta hand om dig!

Kram!

2008-11-16 @ 15:59:39
URL: http://milousvarld.blogspot.com/

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback